Slovník pojmů

z Online Marketingu

Vytváříme výkladový slovník pojmů z oblasti Online marketingu, PPC reklamy, SEO a podobně. Slovník vytváří naši specialisté.

Nejnovější slovníkové výrazy

Rozšíření reklam v Google Adwords

Rozšíření reklam v Google Adwords je funkce, které pomáhá odlišit reklamní inzerát od ostatních a zvyšuje šanci, že uživatel na reklamu klikne. Rozšiřuje o další informace, například: adresa, telefonní číslo, hvězdičkové hodnocení firmy, další odkazy na webové stránky.   Rozšíření…

Vylučující klíčová slova

Vylučující klíčová slova jsou výrazy, které zamezují spustit reklamu na daný vyhledávací dotaz. V Google Adwords se nastavují klíčová slova, která spouští příslušné reklamy. Jsou ale i případy, kdy je nutné nastavit i klíčová slova, na která se daná reklama…

Chytré cíle

Chytré cíle je pojmenování pro jednoduchou automatickou funkci měření “nejlepších návštěv” v Google Adwords a Google Analytics. Tato funkce je určena především pro majitele webů, kteří potřebují rychle a jednoduše zjistit, které návštěvy jejich webu jsou pro ně nejpřínosnější a…

Výrazy dle abecedy

Výrazy dle témat